Merhaba sevgili okuyucum, biliyorum bir görünüp bir kayboluyorum ama hayata çok hızlı dönüyor ve ben bazen bu duruma...
Vasıflı işgücü yetiştirmek için bunca çaba harcanana kadar neden ekipmanların vasıfsız işgücü tarafından kullanılabilecek hale getirilmesine uğraşılmaz ki? Hep merak...