Sevgili dostum, ben Nasrettin hocan, yazımı okurken, sizinle bizatihi karşı karşıya oturup, çay içip konuşuyormuş gibi düşün, ben...
Zaman yine çok hızlı aktı! Günler, aylar, mevsimler bir telaştır geçip gidiverdi! “Rabbim bizleri nice nice Ramazan’lara ulaştır.”...