Sınıf öğretmenleri; öğrenciler, veliler ve okul yöneticileri ile birlikte hem mezun olan öğrencilerin başarılarını kutladılar hem de 4 yıl boyunca birlikte yol yürüdükleri öğrenci ve velileri ile birlikte yorucu geçen eğitim-öğretim döneminin yorgunluğunu üzerlerinden attılar.
Öğretmenler ile veliler ve öğrencilerin veda sahneleri duygulu anların yaşanmasına vesile oldu. Öğrenci anneleri ve veliler, sınıf öğretmenlerine, güzel sözler ve çiçeklerle teşekkür ettiler. Öğretmenlerin öğrencilerine son konuşmaları da hem duygusaldı hem de yetiştirdikleri öğrencilerin gelecekte nasıl insanlar olmaları gerektiğine yönelik mesajlar içeriyordu.
İşte, 4 yıl boyunca büyük emek verdikleri öğrencilerini mezun eden ve geleceğe hazırlayan Atatürk İlkokulu 4. sınıf öğretmenleri:
4/A öğretmeni Ahmet Aykut, 4/B öğretmeni Recep Akkoyun, 4/C öğretmeni Nalan Yurdagül, 4/D öğretmeni Selcan Tunç Avan, 4/E öğretmeni Şadiye Selvi, 4/F öğretmeni Hayriye Albayrak Kaya, 4/G öğretmeni Necla Arıkan, 4/H Öğretmeni Fethiye Yıldız, 4/İ öğretmeni Mehtap Kürkçü, 4/K öğretmeni Hilâl Özer.
Tülin Gözegir (Okul Müdürü) – 1981 yılında Kayseri´de doğdu. Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nü bitirdi. Ahmet Yesevi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanında yüksek lisans mezunu. 2002 yılında mesleğine başladı. Ardahan´da 3 yıl, Yalova´da 7 yıl sınıf öğretmenliği ve 2014 yılında müdür yardımcılığı yaptıktan sonra 2015 yılında 19 Temmuz İlkokulu’na kurucu müdür olarak görevlendirildi. 2021 yılında Atatürk İlkokulu´na okul müdürü olarak atandı. Gözegir; 2 çocuk annesi.
Tarihçesi– Atatürk İlkokulu’nun bulunduğu arsa Özel İdare Memurluğu tarafından 1941-1942 tarihlerinde okul yapılması amacıyla 5 hissedardan alınmış, 1951 yılında Yalova’da öğrenci sayısı artınca o zamanın İlköğretim müdürü Kemal Besen’in gayretleri ile inşaatı kısa sürede tamamlanarak 24.11.1951 tarihinde öğretime açılmıştır.
Okula 2 katlı 7 dershane, 2 öğretmen odası, 1 müfettiş odası, 1 ders aracı odası, ayrıca 1 de mutfak yaptırılmıştır. 1969 yılında okulun kuzey tarafına bitişik ek bina yapılmıştır. Yapılan ek inşaat 342 metrekare olup, 2 katlıdır. Bu bina 1970 yılında bitmiş olup ilköğretim müdürlüğü çocuk kitaplığı ve 2 dershane olarak hizmete girmiştir.
Mevcut okul binası ihtiyaca yetmediğinden inşası 1976 yılında bitirilen 3 katlı yeni okul binası Özel İdare Müdürlüğü tarafından yapılmıştır. Bu binanın zemin katı spor salonu olup, 1. ve 2. katlarda toplam 8 dershane hizmete girmiştir. Okulun öğrenci sayısı artınca spor salonu bölünerek sınıflara dönüştürülmüştür.
1987 yılında hayırsever Rahmi Tokay tarafından yeni binanın batı kısmına bitişik 12 derslik bağış olarak yapılmıştır. 1987-1988 eğitim- öğretim yılında okulun bir bölümü Rahmi Tokay Ortaokulu adıyla faaliyete geçmiştir. Ardından 1996 senesinde okulumuzla birlikte ilköğretim statüsüne erişen bu okul, Atatürk İlköğretim Okulu’nun artan öğrenci sayısı nedeniyle 2003-2004 öğretim yılında kendi binasına taşınmış; aynı sene yapılan bina güçlendirme ve onarımı sonrasında Rahmi Tokay İlköğretim Okulu binası, Atatürk İlköğretim Okulu binası ile bütünleştirilmiştir.
2009-2010 öğretim yılı itibariyle Milli Eğitim Müdürlüğü’nün yeni binasına taşınması sebebiyle boşalan bölüm eklenmiş olup, okulun kapasitesi arttırılmıştır
Okul, 2010-2012 yılları arasında Polonya, İspanya, İtalya ve Portekiz olmak üzere 5 ülke ile birlikte “The Wonders of Europe” isimli AB Comenius okul ortaklığı projesini gerçekleştirmiştir.
2007 ve 2015 yıllarında Kıbrıs Gazi Mağusa Geçitkale İlkokulu ile kardeş okul olarak ortak çalışmalar yapılmış ve karşılıklı ziyaretler gerçekleştirilmiştir.
Okul, 2013-2014 öğretim yılından itibaren ilkokul olarak eğitim-öğretime devam etmektedir.
Vizyon: Demokratik, çağdaş, Atatürkçü bir yaklaşımda teknolojiyi takip eden seçkin bir eğitim kurumu olmaktır.
Temel değerler: İnsan sevgisi, milli ve manevi değerlere bağlılık ve saygı, hesap verebilirlik, şeffaflık, sorumluluk bilinci, etik değerlere bağlılık, koşulsuz saygı ve güven, güçlü ve etkili iletişim, dürüstlük, çalışkanlık ve özveri, samimiyet, sürekli işbirliği ve dayanışma, sürekli akademik ve sosyal gelişim, bağlılık, işbirliği ile belirlenen kurallar, karar vermeye etkin katılım, hayat boyu öğrenme, öğrenmeyi öğrenme-öğretme.
Misyon: Öğrencinin kişisel, sosyal başarısını gerçekleştirdiği teknolojilerden yararlanan, milli ve evrensel değerlere sahip bireyler yetiştirmek.