
ÇİFTLİKKÖY’DE YOL VE KALDIRIMLARDA HUMMALI ÇALIŞMA
Çiftlikköy’de ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yol ve kaldırım çalışmaları, belediye ekiplerinin yoğun mesaisiyle aralıksız devam ediyor.
Haber \ Büşra GÜNDÜZ
Çiftlikköy’de yol ve kaldırım çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Çiftlikköy Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, ana arterlerde sıcak asfaltlama çalışmalarını Mehmet Akif Ersoy Mahallesi’ni boydan boya kat eden Bilge Kaan Caddesi ile tamamladı.
BİLGE KAAN CADDESİ’NDE ASFALTLAMA TAMAMLANDI
Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele, geçtiğimiz aylarda Sultaniye Mahallesi’nden başlatılan ve Çiftlik Mahallesi ile devam eden ana arterlerin asfaltlanması çalışmalarına Kelebek Çayırı bölgesiyle devam ettiklerini dile getirerek, “Toplamda 5 bin tonluk bir sıcak asfaltlama yaparak Zübeyde Hanım Caddesi, Ali Gaffar Okkan Caddesi, Bilge Kaan Caddesi gibi, mahallelerimizin önemli arterlerinde asfaltlamalarımızı tamamladık. Bundan sonraki süreçte asfalt yama ihtiyacı olan yollarımızda gerekli takviyeleri yapmaya devam edeceğiz. Bir yandan da parke yol ve kaldırım çalışmalarımız iki koldan sürüyor. Yeni yapılan parke yollarımızın yanı sıra parke sokaklarda ve kaldırımlarda bakım ve onarımlarımızı da dört bir tarafta devam ettiriyoruz. Amacımız, Çiftlikköylü hemşehrilerimizin ulaşım konforunu arttırmak” diye konuştu.
‘BELİRLEDİĞİMİZ PROGRAMI TİTİZLİKLE TAKİP EDİYORUZ”
Belediye Fen İşleri Müdürü Erdinç Yıldız da, parke yol ve kaldırım çalışmaları kapsamında Siteler Mahallesi’nde Egemen Sokak’ta devam ettiğini dile getirerek, “Ekiplerimiz Ruhsar Aksoy İlkokulu çevresindeki sokaklarda çalışmalar yaptı, Kahraman Sokak ve Evren Sokak’ta bakım ve onarımlarımızı tamamladık. Sahil Mahallemizde Beşevler Sokak’ta, Başkent 1 Caddesi’nde kaldırım onarım çalışmamız oldu. Güneş Caddesi’nde asfalt yama çalışması yaptık. Bir diğer ekibimiz de Yakut Sokak’ta çalışma yapıyor. Onlar daha sonra Sahil kesiminde tadilat ihtiyacı olan sokaklarda parke çalışmaları yaptıktan sonra Sakarya Caddesi’ni takiben Sultaniye Mahallesi’ne geçecekler. Belirlediğimiz program çerçevesinde tüm mahallelerimizde eksiklikleri gidermek için var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz” dedi.

