Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 5 milyon kişiye hizmet veren Uludağ Elektrik verdiği hizmetler ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor.
Haber / Zeynep TAŞTAN
Şirket, 100’ü aşkın işlem merkezinin yanı sıra online işlem ve çağrı merkezi, mobil uygulama ve e-Devlet üzerinden de elektrikle ilgili işlemlerin yapılmasına olanak tanıyor.Şirketin kolay erişilebilir online işlem hizmet kanalından elektrik aboneliğiyle ilgili tüm işlemler yapılabiliyor. Müşterilerine diledikleri yerden işlem yapma olanağı sunan Uludağ Elektrik, “Elektrik aboneliği parmağınızın ucunda” mottosuyla yola çıkan online işlem merkezinde, müşterilere tüm işlemlerini gerçekleştirebilme olanağı ve kullanıcı dostu bir deneyim sunuyor.Ayrıca online işlem merkezinin güncel yapısında birçok işlem dakikalarla ölçülebilecek sürelere indirilerek, ciddi bir zaman tasarrufu sağlanıyor.
3 dakikada abonelik..
Enerjisi yenilenen online işlem merkezinde kullanıcılar,işlem merkezlerinden yapılan tüm işlemleri zaman ve mekan sınırı olmadan saniyeler içerisinde yapabiliyor. Müşteriler, abonelik başlatma ve sonlandırma, fatura ödeme ve taksitlendirmegibi tüm işlemlerini bu kanal üzerinden yapabiliyor. Aboneliklerini 3 dakika içerisinde tamamlayıp, hızlıca işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar. Ayrıca fatura oluşturma seçeneği ile tüketim endekslerini girip, faturalarını ödeyebilecekleri gibi tüketim grafiği görüntüleme seçeneğinden önceki aylara ve yıllara dönük elektrik tüketimlerini inceleyebiliyorlar. Bilgilerini online işlem merkezi üzerinden güncelleyebilen kullanıcılar, güvence bedeli işlemlerini de bu kanaldan yürütebiliyorlar.
Uludağ Elektrik müşterileri, 7 gün 24 saat işlem yapabiliyor..
Tüm bu kolaylıklardan yararlanabilmek için web tarayıcısı üzerinden uludagelektrik.com.tr linkinden online işlem merkezine gitmek gerekiyor. Müşteriler, kimlik ve abonelik bilgileriyle tüm işlemlerini online işlem merkezinden 7 gün 24 saat hızlı ve doğru bir şekilde yapabiliyor.
Şirket, abonelik işlemlerinin yüzde 25’ini online kanallardan yapmayı hedefliyor..
Tüm işlemleri dijitalden yapma olanağı sunan şirket, gerçekleştirilen abonelik işlemlerinin yüzde 25’ini online kanallardan yapmayı hedefliyor. Uludağ Elektrik,online işlem merkezinin yanı sıra; e-Devlet, işaret dili görüşme hattı ve 444 6 646 numaralı çağrı merkezi ile de pratik çözümler sunuyor. Şirket dijital hizmet kanallarını aktif kullanmanın yanı sıra fiziksel ortamların konforunu ve şartlarını iyileştirmeye de devam ediyor. Devreye alınan yeni uygulamayla, müşteri işlem merkezlerinde yapılan abonelik işlemlerinde randevu sistemine geçilmiş bulunuyor. Randevu sistemine geçişle birlikte müşterilerin bekleme süresi sıfıra indirilerek, almış oldukları randevusaatinde işlemleri gerçekleştiriliyor. Müşteriler randevularını online.uludagelektrik.com.tr adresinden alabiliyorlar.