
Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi’nde düzenlenen kalfalık ve ustalık sınavlarını başarıyla tamamlayan yeni kantin işletmecilerini kutlayan Selim Işılak, “Çocuklarımız emin ellerde” dedi.
Haber \ Büşra GÜNDÜZ
Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi’nde hafta sonu gerçekleştirilen kantin işletmeciliği meslek dalındaki kalfalık, ustalık ve servis sunumu ustalık beceri uygulama sınavları başarıyla tamamlandı. Sınavların ardından açıklamalarda bulunan Türkiye Kantin İşletmecileri Esnaf Dernekleri Federasyonu Başkan Yardımcısı ve Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Selim Işılak, mesleğe yeni katılan kantin işletmecilerini tebrik etti.
Işılak, “Geçtiğimiz hafta sonu Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen Kantin İşletmeciliği meslek dallarındaki kalfalık, ustalık ve servis sunumu ustalık beceri uygulama sınavlarını başarıyla tamamladık. Bu vesileyle geleceğimiz ve göz bebeğimiz olan gençlerimize daha kaliteli ve bilinçli hizmet verecek yeni kantinci meslektaşlarımızı aramızda görmekten mutluluk duyuyoruz. Kantinci ailesi olarak kendilerine hoş geldiniz diyor, meslek hayatlarında başarılar diliyorum” dedi. Okul kantinlerinde görev yapan işletmecilerin çocukların sağlıklı ve güvenli gıdaya ulaşmasında önemli bir sorumluluk üstlendiğini vurgulayan Işılak, “Çocuklarımız emin ellerde. Mesleki yeterliliklerini tamamlayan esnafımız, öğrencilerimize daha bilinçli ve kaliteli hizmet sunacaktır” ifadelerini kullandı.
Açıklamasında eğitim camiasına da teşekkür eden Işılak, “Eğitim camiasının bir paydaşı olarak, başta Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Sunayi Kemeç olmak üzere tüm idari kadroya kantinci esnafımız adına teşekkür ediyoruz. Sınav sürecinin başarılı bir şekilde yürütülmesinde büyük emek verdiler” diye konuştu.

