yalovahabercihabergazetegündemgüncelson dakikaenflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhpak parti
DOLAR
34,4829
EURO
36,1584
ALTIN
2.973,42
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Yalova
Parçalı Bulutlu
20°C
Yalova
20°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Yağmurlu
19°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
9°C
Pazar Çok Bulutlu
9°C
Pazartesi Açık
11°C

‘ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ ARTIK ULAŞILABİLİR BİR BELEDİYE’

‘ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ ARTIK ULAŞILABİLİR BİR BELEDİYE’
05.11.2024 17:53
0
A+
A-

Çiftlikköy Belediyesi Çözüm Merkezi, 6 ayda 10 bin başvuruyu yanıtladı.

 

Haber Merkezi

Çiftlikköylülerin son 6 aylık periyotta Çiftlikköy Belediyesi Çözüm Merkezi’ne yaptığı 10 bine yakın başvurunun yüzde 95’i çözüme kavuşturuldu.  Vatandaşlar, 444 89 12 no’lu çözüm hattını kullanarak telefonun yanı sıra whatsapp üzerinden de anlık olarak sorunlarını iletebildiği gibi, belediye bünyesindeki Beyaz Masa yoluyla yüz yüze iletişim sağlıyor, e-mail ve dilekçeler yoluyla da yazılı başvurular gerçekleştirebiliyor.

BAŞVURULARIN YÜZDE 73’Ü ÇAĞRI MERKEZİ

ARACILIĞIYLA YAPILIYOR

30 Mart ile 31 Ekim tarihleri arasında geçen 6 aylık süreçte toplam 9 bin 658 başvurunun Çiftlikköy Belediyesi’ne ulaştığını belirten Çiftlikköy Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Zafer Kalaycı, yapılan başvuruların yüzde 73’ünün telefon, yüzde 9’unun Whatsapp, yüzde 8’inin Beyaz Masa, yüzde 2’sinin ise e-mail yoluyla gerçekleştirildiğini kaydetti. Kalaycı, “9 bin 658 başvurunun 6 bin 998’i telefon yoluyla yapıldı. Vatandaşlarımız en çok telefonu tercih ederken, diğer yolları da farklı oranlarda kullanıyor. Yapılan başvuruların yüzde 95’i sonuçlandırılırken, yüzde 4’ü beklemede ve yüzde 1’i de yeni kategorisinde” diye bilgi verdi.

FEN İŞLERİ, 2 BİN 812 BAŞVURU İLE EN ÇOK TALEP GÖREN MÜDÜRLÜK

Başvuruların hangi müdürlüklere ve ne oranda yapıldığına dair verilerin de değerlendirildiğini belirten Kalaycı, bu verilerle hangi alanlarda daha fazla kaynak ve personel ayırılması gerektiğiyle ilgili analizlerin gerçekleştirildiğini vurguladı. Kalaycı, “9 bin 658 başvurudan 2 bin 812’si Fen İşleri Müdürlüğü’ne yapıldı.  Bin 500’ü Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne,  bin 422’si Zabıta Müdürlüğü’ne,  bin 732’si Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne, 663’ü ise Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne geldi. En fazla başvuru yapılan müdürlüklerimiz yüzde 29 ile Fen İşleri, yüzde 18 ile temizlik işleri, yüzde 16 Veterinerlik şeklinde” dedi.

EN FAZLA BAŞVURU YÜZDE 28’LE SAHİL MAHALLESİ’NDEN

Gelen başvuruları mahallelere göre sınıflandırdıklarında mahallelerin nüfus yoğunlukları ile paralel bir oranın söz konusu olduğunu belirten Kalaycı, “Bu altı aylık periyotta en fazla başvuru 2736 adet ile en kalabalık mahallemiz olan Sahil Mahallemizden yapıldı. Toplam başvuruların yüzde 28’i Sahil Mahallesi’nden, yüzde 24’ü Çiftlik Mahallesi’nden, yüzde 22’si M.Akif Ersoy Mahallesi’nden, Yüzde 10’u Siteler Mahallesi’nden, Yüzde 9’u Sultaniye Mahallesi’nden, Yüzde 6’sı 500 Evler Mahallesi’nden, Yüzde 1’i ise köyler ve Taşköprü beldesinden gelen talepler olarak görünüyor.

‘ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ ARTIK ULAŞILABİLİR BİR BELEDİYE’

Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele, vatandaşlar tarafından ulaşılabilir bir belediye olmak amacıyla farklı teknolojilerin ve farklı iletişim yöntemlerini Çiftlikköy Belediyesi Çözüm Merkezi adı altında bir araya getirdiklerini belirterek, “6 ayda 10 bine yakın vatandaşımız çeşitli konulardaki talep, öneri veya şikayetleriyle bize ulaşmış, biz de belediye olarak bu taleplerin Yüzde 95’ini sonuçlandırmış durumdayız. İlçemizde vatandaşlarımızla bir araya geldiğimizde veya esnaf ziyaretlerinde bizlere gelen talepleri de kayıt altına almak ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak için Çözüm Merkezimize başvurmalarını öneriyorum. Ben başkan olarak bir kişiyim ama, çözüm merkezimizde çalışan arkadaşlarımız gelen her talebi kayıt altına alarak, ilgili birime yönlendirerek ve takibini yaparak sistemli bir şekilde çalışıyor. Bu şekilde vatandaşlarımızla aramızdaki bağı, her türlü yeni teknolojiyi kullanarak veya geleneksel yöntemlerle, daha da sağlamlaştırmış, el ele belediyecilik mottomuzun da hakkını vererek hizmetlerimizi gerçekleştiriyoruz” diye konuştu.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.