
Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel, öğrencilerin karne heyecanını paylaşarak yaz tatiline ilişkin mesaj yayımladı. Gürel, öğrencileri tebrik ederken tatil döneminin kitap okuyarak, spor yaparak ve sosyal faaliyetlere katılarak verimli değerlendirilmesi tavsiyesinde bulundu.
Haber \ Büşra GÜNDÜZ
Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi ve öğrencilerin karne alarak yaz tatiline girmesi nedeniyle bir mesaj yayımladı. “Uzun ve yoğun bir eğitim dönemini geride bırakan öğrencileri, fedakârca görev yapan öğretmenleri ve çocuklarının eğitim yolculuğunda her zaman yanlarında olan velileri tebrik ederim” diye mesajına başlayan Başkan Gürel sözlerine şöyle devam etti: “Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan sevgili öğrencilerimizi gönülden kutluyorum. Karneler sadece notları değil, bir yıl boyunca gösterilen emeği, azmi ve öğrenme gayretini de yansıtır. Her öğrencimizin farklı yeteneklere ve güçlü yönlere sahip olduğunu unutmadan, başarıyı yalnızca notlarla değerlendirmemek gerekir. Öğrencilerimizi bu tatili sadece bir tatil olarak görmemelerini kitap okumayı, spor yapmaydı, doğayla iç içe vakit geçirmeyi ve sosyal faaliyetlere katılmaya zaman ayırmalarını tavsiye ediyorum. Yaz döneminde çocuklarımızın hem eğlenmelerini hem de sağlıklı bir şekilde gelişimlerini sürdürmelerini önemsiyoruz. Bu amaçla Yalova Belediyespor tarafından açılacak spor kurslarımız, gençlerimize farklı branşlarda kendilerini geliştirme fırsatı sunacak. Tüm çocuklarımızı ve gençlerimizi sporla iç içe, aktif ve verimli bir yaz dönemi geçirmeye davet ediyorum. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın ve gençlerimizin sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir tatil dönemi geçirmelerini diliyorum. Eğitim camiamızın tüm değerli mensuplarına emekleri için teşekkür ediyor, yeni eğitim öğretim yılında yeniden başarılarla buluşmayı temenni ediyorum.”

