yalovahabercihabergazetegündemgüncelson dakikaenflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhpak parti
DOLAR
32,3374
EURO
34,8108
ALTIN
2.390,60
BIST
10.276,88
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Yalova
Hafif Yağmurlu
16°C
Yalova
16°C
Hafif Yağmurlu
Cumartesi Az Bulutlu
18°C
Pazar Açık
20°C
Pazartesi Açık
21°C
Salı Az Bulutlu
24°C

AYLIK 9 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERİLİYOR

AYLIK 9 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERİLİYOR
04.12.2022 15:55
0
A+
A-

Acil Sağlık Hizmetleri Haftası sebebiyle İl Sağlık Müdürü Dr. Emrah Eray açıklamalarda bulundu..

 

Haber / Zeynep TAŞTAN

Yalova’da acil çağrı merkezine ulaşan tüm çağrılar için 15 ASH istasyonu ve 208 personel ile 7/24 kesintisiz hizmet veriyor. Ekipler, aylık ortalama 9 bin çağrıya cevap verirken ve kırsalda ilk 30 dakikada yüzde 99 ve kentselde ilk 10 dakikada yüzde 95 vakaya ulaşıyor. İl Sağlık Müdürü Dr. Emrah Eray, yaptığı açıklamada, şu sözlere yer verdi: “2022 yılı içerisinde mevcut istasyonlarımıza Altınova 3 no.lu, Armutlu 3 no.lu ve Çiftlikköy 2 no.lu istasyonları açılarak 3 yeni istasyon eklenmiştir. İlimizde toplamda 26 normal, 1 obez, 1 küvöz ve 2 motosiklet ambulans ile vatandaşlarımıza kaliteli ve hızlı sağlık hizmeti ulaştırmaktayız. 112 hizmetinden faydalanan vatandaşlarımızla birebir görüşülerek yapılan anket çalışmaları sonucunda memnuniyet oranımızın yüzde 96 olması da ekiplerimizin özverili çalışmalarının bir sonucudur.  112 olarak yaşadığımız en büyük sorun Acil Çağrı Merkezleri’ne yapılan asılsız çağrılar ve maalesef trafikte yaşadığımız yol verme sorunudur. Vatandaşlarımızca akan trafikte siren sesi duyulduğunda sakin olarak yavaşlamak ve yol kenarına çekilmek ambulans geçişini kolaylaştıracaktır. Yine 112 AÇM aramalarında gerekli hassasiyetin gösterilmesi, gereksiz ve asılsız çağrı yapılmaması, o anda hatta acil sağlık hizmetine ulaşmaya çalışan gerçek hasta ve yaralıların haklarına girilmemesi önemlidir. Siz telefonla aradığınızda Komuta Kontrol Merkezi hattını meşgul ederek bir hastanın hayatını tehlikeye atabilirsiniz. Gerekmedikçe sistemin meşgul edilememesi hayati derecede önemlidir. 1-7 Aralık Acil Sağlık Hizmetleri Haftası vesilesi ile bütün 112 çalışanlarımızın haftasını kutluyor ve emekleri için teşekkür ediyorum.”

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.