Haber \ Büşra GÜNDÜZ
2022 yılı ikinci dönem İnsan Kaynakları Platformu Toplantısı, Yalova Valisi Muammer Erol, Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, Yalova Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Erhan Dede, Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü Mehmet Salih Aydın ve İnsan Kaynakları temsilcilerinin katılımı ile gerçekleştirildi.
Öğrenciler için Staj Portalı hizmete girdi..
Toplantıda konuşan İŞKUR İl Müdürü Erhan Dede, şunları söyledi:“Kurulduğu günden bu yana ilimiz insan kaynakları profesyonelleri arasında işbirliği kültürünün geliştirilmesi ve çalışma hayatını ilgilendiren konuların ele alınarak bilgi alışverişinin sağlanmasına önemli katkı sağlayan platformumuzu, bugün yine sizlerin talep ve önerileri doğrultusunda belirlediğimiz ‘İnsan kaynaklarında kişisel verilerin korunması’ konu başlığı altında toplamaktan mutluluk duyuyoruz. Ayrıca kurumumuzun gençlere sunduğu hizmetlerin çeşitliliğinin artırılması amacıyla yeni uygulamaya koyduğumuz Staj Portalı hizmetimizi tanıtacağız. Staj Portalı; lise, üniversite, yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin özel sektör işyerlerinde durumlarına uygun açık staj pozisyonlarını görmeleri ve işverenlerin talep ettikleri stajyer adaylarının firmalarında staj yapma imkanı sağladığı ücretsiz bir platformdur. Bu vesileyle stajyer arayan tüm işverenleri ve staj yapmak isteyen gençlerimizi Staj Portalı çatısında buluşmaya ve tamamen ücretsiz olan bu platformdan faydalanmaya davet ediyoruz. Platform, bu yönüyle ilimiz iş piyasasının talep tarafına yönelik beklenti ve sorunların ele alındığı, yerel düzeyde özel sektör ve kamu işbirliğinin en güzel örneklerinden birini temsil etmektedir. Bu vesileyle siz değerli işyeri temsilcilerimizin her birine toplantımıza katılımınızdan dolayı şükranlarımı sunuyor, bizleri kırmayıp davetimizi kabul eden Avukat Eda Sarp hanıma çok teşekkür ediyorum.”
İnsan Kaynakları Toplantısı, Kişisel Verileri Korumu Kanunu ile ilgili sahada yaşanan sorunlar ve çözüm önerilerinin paylaşımı, İŞKUR Staj Portalı’nın tanıtımı ve soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.