yalovahabercihabergazetegündemgüncelson dakikaenflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhpak parti
DOLAR
34,4851
EURO
36,4504
ALTIN
2.954,52
BIST
9.364,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Yalova
Parçalı Bulutlu
20°C
Yalova
20°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Yağmurlu
19°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
9°C
Pazar Çok Bulutlu
10°C
Pazartesi Açık
11°C

DEPREM BİLİNCİ TİYATRO İLE AŞILANIYOR

DEPREM BİLİNCİ TİYATRO İLE AŞILANIYOR
28.03.2023 14:32
0
A+
A-
  • Yalova Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile ilköğretim çağı çocuklarının deprem konusunda bilinçlenmesini sağlamak amacıyla “Benim Güzel Dünyam” isimli tiyatro oyunu gösterime sunuldu.

 

Haber \ Zeynep TAŞTAN

Deprem öncesi, esnası ve sonrasında yapılması gerekenlerin anlatıldığı tiyatro oyunu öğrenciler tarafından beğeniyle izlendi. İlkokul öğrencilerine 28 Mart Salı günü, günde 3 seans şeklinde sahnelenmeye başlayan ve 7 Nisan Cuma gününe kadar devam edecek olan ‘Benim Güzel Dünyam’ isimli tiyatro gösterisini çocuklar, dikkatle takip etti. Sabahattin Engin ve Mesude Engin Çocuk Tiyatrosu’nda yapılan gösteride öğrenciler hem eğlendi hem de bilgilendi.

Çocuk tiyatrosu, öğrencilerin uğrak noktası

27 Mart-2 Nisan Kütüphaneler Haftası sebebiyle Sabahattin Engin ve Mesude Engin Çocuk Tiyatrosu öğrencilerin uğrak noktası haline geldi. Yalova’daki birçok okul, buradaki çocuk kütüphanesine öğrencileri ile gelerek çocuklara okuma sevgisi ve okuma alışkanlığı kazandırmayı, dil, duygusal ve bilişsel becerilerini geliştirmelerine katkıda bulunmayı, soyut düşünme becerilerinin ve hayal güçlerinin gelişmesine yardımcı olmayı aynı zamanda sebep- sonuç ilişkisi kurma becerilerini artırmayı hedefliyor. Ayrıca öğrencilerin kültürel gelişimlerine katkı sağlamak, öğrencilerin hem sosyal hem de zihinsel gelişimlerine katkıda bulunmak, kütüphaneleri çok yönlü olarak görmelerini sağlamak ve kütüphaneleri sevdirmek amaçlanıyor.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.