Daha önce defalarca uyarılarda bulunduklarını söyleyen İYİ Parti İl Teşkilat Başkanı Talip Bayburtlu, “BU KÖPRÜDE MÜHENDİSLİK HATASI VAR” dedi..
..”Yalovalı hemşerilerimiz ve araç sahipleri uzun kuyruklar yaşamakta, trafik felç olmuş ve hemşerilerimiz çile çekmeye devam etmektedir.”
..”Daha öncede söyledik yine söylüyor ve hatırlatıyoruz. Kocaeli istikametinden gelen tarafta yol bir anda yüzde 10 eğim ve keskin viraj girişi olması sebebiyle yüksek tonajlı araçlar için tehlikeli olmakta, keskin viraja hızlı yüksek hızla giren araçlar yoldaki alt tabyalardaki bağlantı noktalarını hareket ettirmekte ve ara bölümler çökme yaşanmaktadır.”
Haber / Zeynep TAŞTAN
İYİ Parti İl Teşkilat Başkanı Talip Bayburtlu, Tonami Meydanı’nda bulunan köprülü kavşakta mühendislik hatası olduğunu belirtti. Kavşakta keskin virajın bulunduğunu söyleyen Bayburtlu, ağır tonajlı araçların bu viraj yüzünden köprüye zarar verdiğini dile getirdi. Daha önce defalarca uyarılarda bulunduklarını söyleyen Bayburtlu, “Anlatamadık, dinletemedik. Yalova’daki üst geçitte mühendislik hatası var. Daha önce iki defa üstten olmak üzere bir defa da altta olmak üzere arıza yaptı, tamirat yaptılar ve yine bugün aynı arızalar tekrar karşımıza çıktı” dedi.
‘En can alıcı nokta’..
Dörtyol Kavşağı’nın şehir içi ve şehir dışı trafiğin en can alıcı noktası olduğunu söyleyen Bayburtlu, “Bağlantı noktaları yine atmış. Geçen seneki aynı yerler yine bozulmuş buda araç trafiğine kapatılmasına sebep oldu. Ama acı ve üzücü olan dün ikindi vaktinden beri yol kapalıyken şimdiye kadar hiç kimsenin ve hiçbir kurumun bu duruma ilgi duymaması çalışma yapmamasıdır. Dörtyol trafiği hem şehir içi trafiği hem de transit geçişte İstanbul-Kocaeli- Bursa arasında olan en can alıcı noktadır. Trafiğin kalbidir. Sabah olmasına rağmen burayla ilgili hiçbir ekip meydanda yoktur ve çalışma yapılmamaktadır. Yalovalı hemşerilerimiz ve araç sahipleri uzun kuyruklar yaşamakta, trafik felç olmuş ve hemşerilerimiz çile çekmeye devam etmektedir” diye konuştu.
‘Keskin viraj bağlantı noktalarını hareket ettiriyor’..
Köprüdeki mühendislik hatasını anlatan Bayburtlu, “Daha öncede söyledik yine söylüyor ve hatırlatıyoruz. Kocaeli istikametinden gelen tarafta yol bir anda yüzde 10 eğim ve keskin viraj girişi olması sebebiyle yüksek tonajlı araçlar için tehlikeli olmakta, keskin viraja hızlı yüksek hızla giren araçlar yoldaki alt tabyalardaki bağlantı noktalarını hareket ettirmekte ve ara bölümler çökme yaşanmaktadır. Geçen sene buraya köprü altında çalışma yapıldı yine yetersiz olmuştur. Hemen köprü girişine asılan keskin viraj olduğunu ve 50 km hız tabelasını gösteren uyarı levhaları yeterli değildir. Burada tehlikeli kazalara sebebiyet verecek durumlar ilerleyen zamanlarda da yaşanacaktır. Bu durum yaşanırken ayrıca dün akşamdan beri hiçbir görevlinin bu konuda herhangi bir açıklama yapmaması ve çalışmaların başlamaması Yalova halkına büyük eziyettir. Yalnızca yolu kapatmakla sorun çözülmez. Sabah saat 08.30 olduğu halde yol için hiç kimse kılını kıpırdatmamış. Ne bir ekip var ne de çalışma.Yalova bunu hak etmiyor. Yazıktır günahtır. Bir an önce buranın trafiğe açılması ve gerekli çalışmanın yapılması gerekmektedir” ifadelerine yer verdi.