
AKTARZANE, 15. KURULUŞ YILDÖNÜMÜNDE AMERİKA GIDA FUARI’NDA TÜRKİYE’Yİ TANITTI..
Türkiye’nin öncü bitkisel ürün markalarından Aktarzane, 15. kuruluş yıldönümünü Amerika Gıda Fuarı’nda kutladı. 2025 yılında da yerini alan firma, bünyesinde ürettiği 103 çeşit bitki yağını ve 3 bin 500 adet kuru bitki ve baharat ürünlerini dünyanın önde gelen gıda profesyonellerine tanıttı..
Haber / Zeynep TAŞTAN
Fuarda toplam 3 bin 500 adet ürün sergileyen Aktarzane, katılımcılardan yoğun ilgi gördü. Amerika’nın en eski ve en büyük gıda fuarlarından biri olarak kabul edilen organizasyonda, Türkiye’nin doğal ve coğrafi işaretli ürünleri de öne çıkarıldı.
‘TÜRKİYE VE YALOVA AÇISINDAN ÇOK DEĞERLİ BİR DENEYİM’…
Aktarzane standında öne çıkan ürünlerden biri de Yalova’nın coğrafi işaretli meyvesi Aronya oldu. Aronyanın hem taze meyvesi hem de sirkesi, Amerika’daki ziyaretçilere sunuldu. Aktarzane İşletmecisi Safa Doğan, “Yalova’da düzenlenen Aronya Festivali’nde zaten yer alıyoruz, ancak Amerika’da ürünlerimizi tanıtma fırsatı bulmak Türkiye ve Yalova açısından çok değerli bir deneyim oldu. Hem markamızı hem de memleketimizi uluslararası arenada tanıtıyoruz” dedi.
‘YALOVA’NIN TARIMSAL ÇEŞİTLİLİĞİNİ ULUSLARARASI PLATFORMLARDA TANITMA ÇABALARINA DA IŞIK TUTUYOR’..
Doğan ayrıca, fuarın sadece bir ürün tanıtım platformu olmadığını, aynı zamanda yeni iş birlikleri ve ihracat fırsatları için önemli bir mecra oluşturduğunu vurguladı. Aktarzane’nin Amerika Gıda Fuarı’ndaki başarısı, Türkiye’nin doğal ürünlerini dünya pazarında daha görünür kılma hedefini bir kez daha ortaya koymuş oldu. Firmanın Amerika’daki başarısı, Türkiye’nin yerli üretim potansiyelini ve özellikle Yalova’nın tarımsal çeşitliliğini uluslararası platformlarda tanıtma çabalarına da ışık tutuyor. Aktarzane, 2025 yılında da hem yurtiçi hem de yurtdışı etkinliklerde aktif rol alarak, Türkiye’nin doğal ürünlerini dünya ile buluşturmaya devam edecek.

