yalovahabercihabergazetegündemgüncelson dakikaenflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhpak parti
DOLAR
34,0208
EURO
38,0116
ALTIN
2.827,90
BIST
9.975,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Yalova
Hafif Yağmurlu
25°C
Yalova
25°C
Hafif Yağmurlu
Cuma Hafif Yağmurlu
24°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
24°C
Pazar Parçalı Bulutlu
24°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
26°C

TİCARET BAKANLIĞI’NDAN TÜKETİCİLERE DESTEK

TİCARET BAKANLIĞI’NDAN TÜKETİCİLERE DESTEK
23.07.2024 17:50
0
A+
A-

ALO 175 TÜKETİCİ DANIŞMA HATTI

 

Haber \ Büşra GÜNDÜZ

Ticaret Bakanlığı, tüketicilerin karşılaştıkları sorunlara çözüm sunmak ve tüketici haklarını korumak amacıyla Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’nı faaliyete geçirdi. Bu çağrı merkezi, tüketicilerin ürünlerle ilgili endişelerini dile getirebilecekleri, bilgi alabilecekleri ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için yönlendirilebilecekleri bir platform olarak hizmet veriyor.

TÜKETİCİ DANIŞMA HATTI NE SAĞLIYOR?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” aracılığıyla tüketiciler; İnsan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünler hakkında bilgi alabiliyor. Satın aldıkları ürün veya hizmetlerle ilgili yaşadıkları sorunları bildirebiliyor. Tüketici hakları konusunda rehberlik ve bilgilendirme hizmeti alabiliyor.

TÜKETİCİ BİLGİ REHBERİ İLE ÖN BİLGİ SAHİBİ OLUN

Bakanlık, tüketicilerin şikayetlerine çözüm bulmadan önce kendi haklarını anlamaları için bir başka kaynak da sunuyor. Tüketiciler, “Tüketici Bilgi Rehberi”ni inceleyerek karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yolları hakkında ön bilgi sahibi olabilirler. Bu rehber, tüketici haklarını koruma ve uyuşmazlıkların çözümü için önemli bir kaynak olarak öne çıkıyor.

BAŞVURUNUZ İÇİN KOLAY ERİŞİM: ALO 175

Tüketiciler, Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’nı her türlü tüketici sorunu için arayabilir ve konusunda uzman danışmanlarla görüşebilirler. Bu hattı kullanarak, tüketici haklarını kullanma ve koruma konusunda destek alabilirler. Ticaret Bakanlığı, tüketicilere yönelik bu hizmetlerle, adil ticaretin ve tüketici haklarının korunmasını sağlamayı hedefliyor.

 

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.