Yukarı Çık
‘PROMOSYON; BİR FİRMANIN HAYAL GÜCÜDÜR!’
7 Aralık 2017 Perşembe 16:57:18
93 kez okundu.

 

 

  • Yılın 365 günü promosyon ürünü ürettiklerini söyleyen Sinerji Promosyon İşletmecisi Erhan Çay, promosyon ürünü seçerken dikkat edilmesi gereken hususlar olduğunu söyledi.

 

..”Normal bir turizm acentesi gelip bizden promosyon ürünü istediklerinde onlara çakmak almalarını önermiyoruz. Şirket için önemli olan, ziyarete gidildiği zaman, sürekli yanımda taşınabilen, firmayı hatırlatan bir şey olmalıdır. Anahtarlık gibi.”

 

..”Promosyon işi bir firmanın hayal gücüdür. Aynı zamanda o firmanın bütçesi ile alakalıdır. 25 kuruşu da bir ürün yaptırılabilir, istenirse birkaç bin liraya da tek bir ürün yaptırılabilir.”

 

Zeynep TAŞTAN

Sinerji Promosyon İşletmecisi Erhan Çay, promosyon ürünlerinin bir firma için çok önemli olduğunu söyledi. Çay, bir firma için marka değerinin oluşturulmasının önemli olduğunu söyledi ve ekledi: “İnsanlar bizi bu vakte kadar promosyon firması olarak tanıdı. A’dan Z’ye, tasarımdan-üretime kadar tüm reklam hizmetlerini vatandaşlar ile buluşturuyoruz. Kendimize belli bir çizgi koyduk. Amacımız, firmalara değer katabilmektir. Müşterimizin, marka değerini yükseltmek ve markasını oluşturmak bizim işimizdir.”

‘365 gün promosyon yapıyoruz’..

Yılın 365 günü promosyon ürünü ürettiklerini söyleyen Çay, “Promosyon ürünleri ülkemizde sadece yılbaşında kullanılır gibi yanlış bir düşünce var. Yılbaşında yoğunluk olduğu doğrudur. Bu iş, sektöre göre değişir. Bir turizmci için kış aylarında promosyon dağıtmak pek makul gelmeyebilir. Bizde promosyon sadece yıl sonunda yapılmıyor. Yılın her gününde etkin olarak bu işi yapabiliriz. Logo tasarımından kurumsal kimlik tasarımına, matbaa işlerinden hediyelik ürünlere kadar herşeyi bünyemizde barındırıyoruz” diye konuştu.

‘Akılda kalıcı olmalı’..

Promosyon ürünü seçerken dikkat edilmesi hususlar olduğunu söyleyen Çay, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Normal bir turizm acentesi gelip bizden promosyon ürünü istediğinde onlara çakmak almalarını önermiyoruz. Şirket için önemli olan ziyarete gidildiği zaman, sürekli taşınabilen, firmayı hatırlatan bir şey olmalıdır. Anahtarlık gibi. Bu konu sınıflandırabilir. Şirketlerin verdiği hizmetlere göre promosyon ürünleri de değişebilir. Özel ziyaretlerde ise daha kullanışlı bir ürün seçmeleri konusunda uyarılarda bulunuruz. Mesela; son zamanlarda revaçta olan taşınabilir şarjlı defterler var. Müşteri aldığında kullanıp atmasın, bitse bile kullanmaya devam etsin. Mesela özel ziyaretlerde yine kullanılacak ince detaylar vardır. Şirketin logosunu kalemin üstüne basmayalım. O kişinin ismini yazdıralım. Şirketlerin logosu kutunun üzerinde olsun. Bu daha akılda kalıcı olacaktır. Bu şekilde verilen promosyon ürünü kıymetli oluyor.”

‘En çok elektronik ürünler tercih ediliyor’..

Promosyon ürünlerinin bir firmanın hayal gücü olduğunu söyleyen Çay, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Promosyon işi bir firmanın hayal gücüdür. Aynı zamanda o firmanın bütçesi ile alakalıdır. 25 kuruşa da bir ürün yaptırılabilir, istenirse birkaç bin liraya da tek bir ürün yaptırılabilir. Son dönemlerde en çok tercih edilen elektronik ürünlerdir. Yalova’da Pierre Cardin markasının tanıtımını aktif olarak yapmaya çalışıyoruz. İnsanlar artık özel bir şey istediklerinde şehir dışına gitmesinler. Güzel ürünleri Yalova’da da bulabilirler. Biz müşterilerimiz ile birlikte bir bağ kuruyoruz. Yani bir sinerjinin içerisine giriyoruz. Sinerji, işbirliği-güçbirliği demektir. Firmamız günden güne güvenirliliğini arttırıyor. Yalova ufak yer. Herkes birbirini tanıyor. Bizim amacımız para kazandığımız şehre bir katma değer katabilmektir.”

Haber Sitemizdeki yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.